Promocja Piły przez sport. Są pieniądze dla PTPS i Polonii

SPORT, Promocja Piły przez sport pieniądze Polonii - zdjęcie, fotografia
09/04/2018 16:12

Zgodnie z podpisanymi umowami na promocję miasta przez sport na konto Klubu Żużlowego Polonia Piła trafi 400 tysięcy złotych, a Pilskie Towarzystwo Piłki Siatkowej otrzyma 399 900 złotych. Warunkiem otrzymania przez kluby pieniędzy będzie wywiązanie się z zapisów umów, które traktują m.in. "o ekspozycji znaku promocyjnego Miasta Piły wraz z hasłami promocyjnymi, eksponowaniu na meczach rozgrywanych poza Piłą, transmitowanych w ogólnopolskiej telewizji haseł promocyjnych na bandach reklamowych (także elektronicznych) oraz na strojach meczowych drużyny, umieszczenia znaku promocyjnego Miasta Piły na strojach meczowych drużyny, przygotowania i emisji w przerwach meczów reklamy dźwiękowej o treści "Piła - aktywne miasto".

 

- Dlaczego wybraliśmy promocję przez siatkówkę i żużel? To raczej pytanie retoryczne. To właśnie siatkówka i żużel są w piątce najczęściej wymienianych skojarzeń z naszym miastem. I są kojarzone bardzo dobrze, niezależnie od tego czy w danym momencie nasze drużyny grają w najwyższej klasie rozgrywkowej czy nie - tłumaczy prezydent Piły Piotr Głowski. - To kolejny element wspierania sportu w naszym mieście i na pewno nie są to ostatnie umowy jakie podpisujemy - dodaje Piotr Głowski.

 

Jeszcze w tym roku na wsparcie z miejskiego budżetu liczyć mogą drużyny koszykarskie i futsalowe. Miasto planuje też kolejną - poza podpisaną właśnie umową na promocję przez sport - dotację dla żużlowej Polonii Piła.

 

- Pieniądze z miasta są dla nas bardzo ważne. Na tę chwilę największe wsparcie jakie otrzymaliśmy to właśnie wsparcie miasta. Dla budżetu naszego klubu ma to kluczowe znaczenie, bo pieniądze przeznaczymy na uregulowanie zaległości oraz bieżącą działalność. Ale nie zapominamy też o kibicach, którzy kupując bilety i karnety dokładają się w znacznym stopniu do finansowania klubu - mówi prezes Polonii Piła, Tomasz Soter.

 

- W siatkówce stabilizację finansową mają może dwa kluby w Polsce. Pozostałe borykają się z większymi bądź mniejszymi problemami. My kończymy sezon i te pieniądze były nam bardzo potrzebne w tym momencie - mówi prezes PTPS, Radosław Ciemięga.

 

Gmina Piła podpisała umowy na promocję miasta poprzez sport. https://t.co/w5XZvLZ9so#sport #Piła #żużel #siatkówka #speedway #promocja #promocjamiast pic.twitter.com/9ybd5oU7JU

— Miasto Piła (@Miasto_Pila) 9 kwietnia 2018
Reklama

Promocja Piły przez sport. Są pieniądze dla PTPS i Polonii komentarze opinie

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.


SPORT, - więcej informacji

Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Potrzebujesz szybki kredyt?

Potrzebujesz szybki kredyt? Reakcja natychmiastowa zasada! Szybko dostac prywatnej pozyczki bez gwarancji platna? Tak jest to mozliwe z nas. Czy..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez zycie.pila.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

SAJA MANAGEMENT Krzysztof Saja z siedzibą w Piła 64-920 , Pocztowa 1

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"