Są oficjalne wyniki wyborów prezydenta Piły

WYBORY 2018, oficjalne wyniki wyborów prezydenta Piły - zdjęcie, fotografia

Państwowa Komisja Wyborcza opublikowała oficjalne wyniki wyborów prezydenta Piły. Sprawdź ile głosów zdobyli poszczególni kandydaci.

Wybory prezydenta Piły w pierwszej turze wygrał ubiegający się o reelekcję kandydat Koalicji Obywatelskiej, Piotr Głowski. Ważne głosy na jego kandydaturę oddały 19 573 osoby, co stanowi 65.40%.

Kandydat Prawa i Sprawiedliwości, poseł Marcin Porzucek zyskał poparcie na poziomie 21,09%. Zagłosowało na niego 6 131 osób.

Trzeci w kolejności - kandydat komitetu Kukiz`15 - poseł Błażej Parda, zebrał 2 483 głosy (8,30%), a na kandydata SLD Lewicy Razem, Jana Lusa zagłosowało 1560 osób (5,21%).

Więcej informacji na temat wyborów samorządowych 2018 w Pile znajdziecie w relacji Życia Piły i w naszym serwisie wyborczym #PiłaWybiera.

Reklama

Są oficjalne wyniki wyborów prezydenta Piły komentarze opinie

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.


WYBORY 2018, - więcej informacji

Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

_

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie - Zapraszamy!


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez zycie.pila.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

SAJA MANAGEMENT Krzysztof Saja z siedzibą w Piła 64-920 , Pocztowa 1

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"