Stabilne ceny prądu dla gospodarstw domowych

PIŁA, Stabilne prądu gospodarstw domowych - zdjęcie, fotografia
Życie Piły 20/03/2019 15:01

W 2019 r. ceny energii elektrycznej dla klientów indywidualnych Enei nie wzrosną i pozostaną na tym samym poziomie jak w roku 2018. Zapewniają to przyjęte nowe ustawowe regulacje, które mają zastosowanie od 1 stycznia 2019 r.

Zgodnie z ustawą, cena za kWh energii elektrycznej w tym roku pozostaje na poziomie cen stosowanych w 2018 r. W efekcie ceny energii elektrycznej znajdujące się na fakturach klientów indywidualnych Enei będą takie same, jak ceny stosowane w 2018 roku. Zdecydowana większość klientów już otrzymała lub w najbliższym czasie otrzyma takie faktury, a pozostała nieliczna część otrzyma niebawem stosowane korekty, zgodnie z zapisami ustawy. W związku z tym klienci Enei nie muszą podejmować żadnych działań. Spółka realizuje zapisy ustawy gwarantującej stabilne ceny prądu przez cały 2019 rok.

Nowi klienci, którzy chcą zawrzeć umowę z Eneą mogą to zrobić osobiście w Biurach Obsługi Klienta, za pośrednictwem infolinii, dzwoniąc pod numer 611 111 111 lub zamawiając przez stronę www.enea.pl kontakt z konsultantem. Nowe umowy są zawierane na warunkach określonych przez ustawę, zgodnie z wszystkimi jej zapisami. W ofercie Enei dla klientów indywidualnych znajduje się szeroka gama produktów, w której można znaleźć produkty gwarantujące niezmienność cen energii na kolejne lata, zawierające ciekawą ofertę pomocy fachowców, czy też nowoczesne zestawy Smart Home. Dla klientów ceniących ekologiczne rozwiązania firma przygotowała pakiet Enea Eco z możliwością korzystania z pieców elektrycznych, pomp ciepła, czy też paneli fotowoltaicznych.

Najwygodniejszym sposobem na bieżące śledzenie swoich płatności i wysokości rachunków za energię elektryczną jest korzystanie z elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK. To łatwa i szybka droga kontaktu z Eneą. Za pośrednictwem tego narzędzia klienci mogą również opłacać faktury, zamawiać kody do liczników przedpłatowych, czy składać zapytania w sprawach związanych ze swoją umową. - Nasz eBOK to doskonały sposób na załatwianie spraw w Enei, dostępny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Zachęcam do korzystania z tej nowoczesnej formy kontaktu - podkreśla Piotr Adamczak, wiceprezes ds. handlowych Enei. 

Równocześnie z wykorzystywaniem tej komfortowej drogi kontaktu z Eneą można korzystać z faktury elektronicznej. Firma stale rozwija tego typu ekologiczne rozwiązania. Poza ograniczaniem wydruku i wysyłki faktur papierowych, stopniowo zmniejszana jest ilość drukowanych blankietów wpłat dla Klientów, którzy z nich nie korzystają. - Zmiany wprowadziliśmy po dokładnej analizie sposobów płatności naszych Klientów. Na tej podstawie nadal wysyłamy blankiety tym, którzy z nich korzystają. Klientom, którzy stale opłacają rachunki za energię elektryczną, np. poprzez przelewy internetowe, sukcesywnie wycofujemy wysyłkę dodatkowych, papierowych blankietów - wyjaśnia Piotr Adamczak.

Ustawa gwarantująca stabilne ceny prądu dotyczy nie tylko gospodarstw domowych, ale również pozostałych klientów. Spółka prowadzi intensywne przygotowania, by wdrożyć niezbędne rozwiązania, które umożliwią zmianę warunków umownych dla tej grupy klientów. Nastąpi to poprzez zmianę cen i stawek opłat za energię elektryczną stosowanych w 2019 r. na podstawie ustawy lub wynikającego z jej treści właściwego rozporządzenia. 

fot. Unsplash (zdjęcie ilustracyjne)

Reklama

Stabilne ceny prądu dla gospodarstw domowych komentarze opinie

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.




Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez zycie.pila.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

SAJA MANAGEMENT Krzysztof Saja z siedzibą w Piła 64-920 , Pocztowa 1

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"